Voordelen voor cliënten

Wanneer je via deze website een passende zorgverlener vindt en zorg of begeleiding aanvraagt, dan ga je de zorg/begeleiding ontvangen van de zorgverlener die je hebt uitgekozen, maar kom je formeel in zorg bij Coöperatie Dichtbij. Dit biedt verschillende voordelen.

  1. De cliënt voorop. Het klinkt misschien als een cliché, maar bij onze coöperatie staat de cliënt écht op nummer 1. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jouw zorg of begeleiding optimaal verloopt. Open communicatie is daarbij zeer belangrijk; wij zijn 24/7 bereikbaar en helpen en denken graag mee over jouw ideale (thuis-)zorgsituatie.
  2. Kwaliteitswaarborging. Wij willen dat jij de best mogelijke zorg of begeleiding krijgt en daarom besteden wij veel aandacht aan de kwaliteit. Wanneer je in zorg komt bij Coöperatie Dichtbij mag je er dus van uitgaan dat jij hoogwaardige en professionele zorg/begeleiding ontvangt.
    Lees meer 
  3. Snelle schakels. Het kan gebeuren dat jouw zorg- of hulpvraag gedurende het traject verandert en dat je bijvoorbeeld meer of andere zorg nodig hebt. Binnen de coöperatie kunnen we snel schakelen en samenwerken, zodat je, zonder teveel geregel, passende zorg/begeleiding blijft ontvangen.
  4. Erkende klachtenregeling. Het ergste scenario: je bent ontevreden over de zorg of begeleiding en we vinden samen geen passende oplossing. In dat geval kun jij je wenden tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris of klachtencommissie. Zij nemen jouw onvrede zorgvuldig in behandeling. Altijd een fijne gedachte.
    Lees meer 
  5. Lerende organisatie. Wij zijn een lerende organisatie die waarde hecht aan feedback. Wij staan altijd open voor jouw aanbevelingen of adviezen die helpen onze coöperatie te verbeteren.